Chips är gott.

Can you keep a secret, can you keep a secret?
I'm in love with you.

Igår gick jag och la mig med ett leende på läpparna.
Var hemma i hyfsad tid från Slagt. Lite rastlös när jag kom hem.
Är man sjuk om man lägger sig i soffan och kollar Melodifestival-finalen - igen - på nätet klockan tre på natten?

Jag har lärt mig spela Idas sommarvisa på gitarr.
Kommer bli svinvass en dag.

Tar sällan upp heta eller oheta personer i den här förbannade bloggen, men nu har jag faktiskt något att förkunna.
På tal om Måns Zelmerlövs dansare.
Jag tycker tjejen i Loka-reklamen är fantastiskt vacker.
Ni vet, när killen blåser undan molnen.

Länge leve tonartshöjningen.
Jag har skaffat - fått - en ny möbel. Tack syster.
Det blir bra som fan. På lördag ska jag fixa i lägenheten.

I turn my head to the east, I don't see nobody by my side. 
I turn my head to the west, still nobody in sight.
So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride.
The old me is dead and gone, but that new me will be alright.


Justin Timberlake - En kreativ jävel.


Ett chips i munnen är bättre än ett chips i bakfickan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0