All the battles I lost and the battles I won.

Älskade måndag.
Lite tråkiga grejer, lite roliga.
Dagen började i alla fall med ett besök på Folktandvården i Vellinge.
Det är fantastiskt tråkigt med tandläkare utan humor. Två personer som ibland säger ordkombinationer som går att räkna på ena handen. Totalt död stämning. Klart folk är rädda för att gå till tandläkaren. Nåt märkligt psykoställe med knäppa folk. Råkade ut för nån jävla tandpolis också. Kamma dig bara.
Det borde egentligen vara ett krav i tandläkarskolan att inneha någon form av anständig humor.
Haha - ett skratt. Tänk så många som kunnat bota sin tandläkarskräck bara genom att ha roligt i det där sketna rummet. Få tankarna på nåt annat och garva nångång ibland.
Jag körde verkligen hela registret, men lyckades bara locka fram ett halvsegt, obekvämt skratt.
Det ska sägas att jag var i högform trots att klockan bara var halv nio på morgonen.

Alla tandläkare är inte tråkiga, stumma och socialt missanpassade. Men det finns dom som är. Det tycker jag är synd för mänskligheten.

Jag har en vän.
En sjukt viktig och uppskattad vän.
Denna person har en förmåga att alltid lugna mig. Få ner mig på jorden igen när jag av någon anledning skruvat till det. Eller bara ge mig en annan syn på saker och ting. Det är bra.

Sen hade jag en fotbollsträning som gick åt pipsvängen. Nya tag på onsdag.

Jag är förresten operafrälst.
La Voix är svinbra. Skicka grejerna till Moskva säger jag. Rätt ut.

Har suttit och Youtube:at lite ikväll. Hittade nog höjden av idioti.
Den här killen hade inte skrivit 2,0 på högskoleprovet.


________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0