Startkablar.

Just nu är jag i krig mot min bil.
Lekte Dr. Preston Burke och bytte hjärta på henne, men inte fan är hon nöjd för det.
Nejdu, får nog undersöka saken lite närmare imorgon, jag som är så vass på bilar - nej.
Vad sägs om att gå iväg och köpa en Audi?
Mm, intressant.

Kollar lite på Ally McBeal. Fantasierna de olika karaktärerna får är emellanåt fantastiskt roliga.
Jag och Jens har blivit aktiva 'twittrare'. En märklig grej det där, men det kan nog bli bra när det slår
igenom. Huvudsaken är att jag har Adam Alsing på min lista. Och Ellen DeGeneres. Det var faktiskt
hon som fick mig att ta steget.

Farsan kommer med såg imorgon, så det ordnar sig.

Ljuset är på gång.
För er som fortfarande tvivlar kan jag bara hänvisa till Tomas Ledin.

Håll ut, tiden är vår vän.
Håll ut, kommer snart med solen.
Håll ut, vi ska klara det här tillsammans.
Håll ut några veckor till.
Håll ut, livet vänder i april.
 

GOODBYE, FAREWELL.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

jag och matilda ja.. jaggrälar inte med min bil iaf.

2009-03-20 @ 08:45:27
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Tommy

Väntar på analysen av lottningen i CL

2009-03-20 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0