Femetta.

Hyfsade baljor i matchen mot Vitryssland. Äcklig nöjdmin på Gustav Svensson förövrigt. Pang sa det.
Tur att vi kan förlita oss på våra ungdomar när de stora stjärnorna har grus i maskineriet.
Wernbloom, Berg, Bengtsson och Toivonen är framtiden.
Och självklart Harbuzi.

Choklad-begär. Ska ta hand om det alldeles strax.
Jag har på senare tid upptäckt något som verkligen sticker i ögonen.
Har å andra sidan blivit upplyst om en annan fantastisk webbsida:

- I woke up this morning with my shirt on upside down.
- You mean inside out.
- No, upside down. I ripped the neck hole in the process of getting it around my waist.

- It's like sucking your thumb. Only its not yours. And its a penis.

- I'm almost one hundred percent positive that i have a warrant out for my arrest in this city.
i also don't give a fuck because im drinking TEQUILAAAA!

www.textsfromlastnight.com

Någon sa att det var beroendeframkallande.
No shit!

Nu ska jag äta choklad, dricka cola och bli tjock.
Det får jag lov, jag har nämligen tvättat idag.
Jag är skitbra på att tvätta.



_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0