Vienetta.

FlumrideLiseberg är bra skit.
0-5 minuters kö på alla åkattraktionerna är också tilltalande.
Jag HATAR dom här jäkla chokladhjulen. Millijävlametrar från att ha frukosten räddad i flera dagar framöver.
Mölndal är ett riktigt skitställe. Körde vilse i ett villaområde. Skulle äta.
Fick bli McDonald's i Kållered istället.

Midsommar igår.
Mysfaktor 47.

Jag tittar på tennis.
Jag behöver leta upp ett ställe som säljer frukost till mig.
Det har kurrat i magen nu ett tag.

Nu gick Sonny iväg igen.
Undrar vart han skulle?


Bob håller samma obefintliga klass som Homo när det gäller parkering.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0