But when you talk about destruction, don't you know that you can count me out?

Eftersom jag tidigare bott på landet, är jag van vid att om det tutar utanför fönstret så är det oftast mig de tutar på.
Så är inte fallet här i storstaden. Men jag tittar lik förbannat ut genom fönstret varenda gång.

Jag rådiggar verkligen att börja arbeta 05.42 imorgon.

Is there anybody going to listen to my story?
Öppningsraden i en av mina absoluta favoritfilmer.



Kaos.

Words are flowing out like endless rain into a paper cup.
They slither wildly as they slip away across the universe.
Pools of sorrow waves of joy are drifting through my opened mind.
Possessing and caressing me.
...
..
.

Jai guru deva om.
Nothing's gonna change my world.

.
..
...
Jag hatar att inte ha kontroll.
Samtidigt njuter jag.
Knäpp?
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0