Shiny toy guns.

Jag tänkte gå och rösta.
Jag tänkte faktiskt göra det.

Discodans har varit helgens tema.
Dubbla besök på nya Strandbaden. Ett skrytbygge som heter duga. Studentgalej och grejer.
Hann med ett spontanbesök på Slagthuset i fredags också. En kalaskväll. Riktigt skoj.
Lite underliga saker har inträffat. Roliga grejer. Otippade grejer.
Nu ska jag sluta skriva 'grejer'.

'Ser du mina ögonbryn?'
'Ja?'
'Så förvånad är jag just nu.'


Jag har skavsår på mina fötter. Högst otrevligt.
Förbaskade fotbollsskor.

Radioprataren på RIX FM körde precis peptalk och uppmanade folk att onanera.
Det var lite märkligt att höra.

Jag måste gå och handla imorgon.
Willys, vi ses. Kanske ska en sväng inom JC också?
Haha.

Jag hörde en riktigt bra låt idag. Helt såld direkt.
Den har fått bli min söndagslåt.


_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0