Visby is THE SHIT!

Goddag.
Jens bloggar förbannat mycket.
Jag orkar inte riktigt.

Kan i alla fall säga såhär:

Gotland lever upp till alla förväntningar.
Visby överträffar alla förväntningar - på alla plan.
Raukarna är fantastiskt feta.

Stort tack till följande:

David Guetta feat. Kelly Rowland.
K'naan.
The Sounds.

och för Jens skull:
Akon.

För kännedom:
Den dagen ni hamnar i en lägenhet där det spelas följande musik:
Ultima Thule (5-6 låtar)
Linda Bengtzing (Ett helt album)
Lars Winnerbäck (Ett fåtal låtar tack och lov)

GÅ INTE OCH HÄNG ER.
Jag var galet nära på att kolla huruvida lakanen skulle hålla från balkonräcket.
Jag styrde istället upp det med min nya idol - Kelly Rowland.
Jag red ut stormen, det kan ni också göra.

Nejdå. Jag gillar Jens - egentligen.
Dags för en ny kaptenen.
Givakt!

Just det. Jag älskar Håkan Hellström.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0