Varde ljus.

Har ju fått för vana att informera om min livssituation.
Jag blev för 4 veckor sedan berövad på min laptop.
You don't know what you've got 'til you're missing it a lot.
Eller som vi säger i Sverige; Man saknar inte lysröret förrän grodorna hoppar snett.
Har bråkat lite, men nu ser jag ljuset i tunneln.


Lyckan blev kortvarig.
Verkstaden saknar nämligen reservdelar.
Leverans kommer de närmaste dagarna.
Screw you.

Jag är förbannat bra på att riva tak och isolera.

Jag pratade alldeles nyss med en människa som pratade exakt som Borat.
Svårt att hålla sig för skratt faktiskt.
'My wife is dead. Highfive!'


Låtarna som går på repeat i mobilen - my only musicsource ATM:

Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
The Sounds - Beatbox
K'naan - Wavin' flag
Shontelle - T-shirt
The Sounds - Noone sleeps while I'm awake
David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over

Gotlandslåtarna håller fortfarande.

Zlatan till Barca. Han kommer lyckas även där - helt övertygad.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0