Head under water.

Skaffa aldrig en så kallad 'drulleförsäkring' hos SIBA.
Inkompetensen flödar, alla skyller på varandra och försäkringsbolaget Solid AB kan kamma sig.
Det ser mörkt ut, men jag ska kämpa för dig älskling. Överklagan på gång.
Se upp försäkringsnissar, jag plockar nämligen in ett proffs - mamma.

Jag har fått låna Hans dator av Homo ett par dagar. Tacktack.

I övrigt kräker jag på tanken att jag ska jobba resten av sommaren.
Ser dock fram emot nästa vecka då det blir uppstigning 04.30.
Det resulterar i hemgång redan vid 13.30. Då blir det playan.
I like.

_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

det är faktiskt min dator som Hans har givit mig..

2009-07-21 @ 16:19:25
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0