The world would be so much better with thought bubbles.

I feel it in my fingers, I feel it in my toes.
Behöver stränga om min gitarr.

Är dödens trött på referensnummer.
Jag ska snart köra hem och äta pasta - hejochhå.
Jag försöker lära mig Beat it-dansen.
Går sådär.

-
08-040-035-031-Siwan på KB - fattar halvtvå av vad han säger.

Var fan är strandvädret?

Tråkfaktor 37 på följande:

Varför är man så fantastiskt bra på att göra 'fälleben' på sig själv?
Heter det 'göra' eller 'lägga' fälleben. Skitsamma.
Du känner dig själv antagligen bäst på hela jordklotet.
Du vet i grund och botten hur du fungerar, även om självkännedom i många fall kan vara ytterst bristfällig i förhållande till vad man egentligen kan kräva av en människa som levt med sig själv hela livet. Den självkännedom du har är ju i vilket fall som helst den bästa, eftersom det inte finns några konkurrerande 'kännedomar'. 
När blir man fullärd?

Jag har den senaste tiden lagt eller gjort två gigantiska sådana här klassiska 'fälleben'. Inte bokstavligt talat. Idiotiskt med facit i hand. Men jag tar det. Lär mig säkert något.

Jag väljer att citera mig själv:
'Det är det jag tror livet är; en ständig strävan efter självkännedom.'
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0