Bortförklaringar av världsklass.

Snubblade över ett dokument där bortförklaringar från skaderapporter finns uppradade.
Just detta dokument lade fokus på våra firmabilar.
Fantastiska kollegor man har.

Topp-sex:

'Jag körde över en man som erkände att det var hans fel. Han hade blivit överkörd förr.'
'Jag hade för mig att det fanns en nerfart på andra sidan lastbryggan, men det fanns det inte.'
'För att undvika en krock körde jag på den andra bilen.'
'En cyklist krockade med mig och for under bilen. Det finns för många cyklister i Lund.'
'Jag anser att egentligen var det ingens fel, men om det var någons fel var det den andre förarens.
'En lyktstolpe for emot min bil och skadade den på två ställen.'

No further words needed.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0