Lights will guide you home.

Tiden går förbannat fort nuförtiden.
Har redan bott här i två veckor.
Nu har jag till och med fått upp mitt namn vid porttelefonen och utanför dörren. Ursnyggt.
Att inte bo hemma längre innebär en hel del drastiska förändringar. Galet mycket att tänka på.
Var en sväng på Malmborgs tidigare idag och köpte märkligaste grejen.
Potatis. Det har jag aldrig i hela mitt liv köpt tidigare.
Bara en sådan grej som att kolla postfacket är udda.
Jag har inte orkat utforska tvättmaskinerna i källaren än, men det kommer. Under tiden är mamma en klippa.
Länge leve papperskassen.

Köpte en hatthylla idag. Svinbra blir det.
Väggmålningsprojektet är igång på allvar nu. Konstnären.
Det är kul att bråka lite med sin halvt obefintliga, artistiska sida.
Men jag tror det blir bra. Jävligt bra.

Jag finner det lite obehagligt att lägga upp "såhär-bor-jag-bilder", så det kommer inte förekomma.
Kanske råkar det synas på bilder från någon trevlig sammankomst i lokalen, annars inte.
Detta har ju min gode paparazzivän Jens skitit i och totalt respektlöst gjort motsatsen.
Men det funkar väl.

Hetast i kvarteret:
Kings Of Leon - Use Somebody
Coldplay - Lovers In Japan
Erik Hassle - Hurtful
Killers - Human


Flyttfirman i full gång.


En helt orörd arbetsvecka ligger framför oss. Underbart.
Vi ses på jobbet.
Natti.
_______________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: André

fan jag ser stark ut...

2009-01-12 @ 10:06:57
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Emilia

Wehoo, ser Erik Hassle på din lilla lista. Jag GILLAR det! Tänke jag kanske kunde komma förbi i veckan och hjälpa dig med lite mer målning? :) När ses vi annars? Kompuss!

2009-01-12 @ 19:11:00
URL: http://nist.blogg.se/
Postat av: Jens H

Att jag är en paparazzi... dido....schk



Och dina såhär bor jag bilder kommer komma sen när det är inflyttningsfest... Då ser man hur du bor ;)



But I get the point...

2009-01-13 @ 23:35:34
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0