Kardemummaskorpor.

Dimma.
Det har blivit så dimmigt att jag inte längre ser Torson. Ändå sitter jag bara ett par hundra meter därifrån.
Ikväll ska det tränas ute i V.Ingelstad. Kommer bli bra.
Våra spektakel kan förövrigt följas på succébloggen http://viis.blogg.se

Meine gelife då?
Utan att gå in på detaljer är det ganska tufft just nu.
Lite grejer som stör. Inga direkt konkreta saker men något som stör på sådär behagligt avstånd.
Förhoppningsvis löser sig allt på ett bra sätt. I vilket fall som helst är jag en erfarenhet rikare. Så måste man se det. Som det känns nu är det inte mitt fel. Det är huvudsaken.
Optimismen har inte lämnat mig än.

Vad som inte stör mig är mitt nya boende. Jag stormtrivs i min lägenhet och börjar äntligen få ordning på saker och ting. Eller som en god vän till mig uttryckte det: "Det ser ju helt bebott ut." med förvåning i rösten.
Igår tillagades den första av många köttfärssåser i lägenheten.

Betyg:
3/5.
God, men kan förbättras med rätt kryddor och lite rutin.

Blev till och med en portion över, så det blir kalasmat idag också.
Renate har också blivit matad idag. Spolarvätskan har varit slut i ett par veckor.
Idag var det en NÖDVÄNDIGHET. Smutsblött och fula bilar som stänker.
Min älskling fräste.

George Michael på radion.
Sådär, tycker jag.

Idag har jag haft mitt körkort i 5 år.
Ganska sjukt faktiskt. Folk får lov att övningsköra med mig.
Och stort grattis till en vass skidåkare - 50 bast är ingen ålder.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0