So your mama let you out of the house?

Skrev nyss ett inlägg i succébloggen http://viis.blogg.se
Läs allt om vår säsongsuppladdning ute på landet.
Det är riktigt bra skit.

Som de flesta i min närhet känner till, befinner jag mig i ett lite halvtaskigt läge just nu.
Det är en av anledningarna till att jag är vaken denna tidiga/sena timme.
Tajmingen har varit lite sisådär sedan juletid.
Har dock låtit mig ta den här veckan till att sörja, stärkas och bli klokare.
Förhoppningsvis blir det så också.

Annars då?
Jo, jag har faktiskt varit lite produktiv de senaste dagarna.
Gjort lite förändringar som jag tror kommer gynna mig i längden.

Det är farligt att krypa in i en tvättmaskin. Tänk på det.

Radio kan verkligen konsten att tjata ut låtar.
Jag hade lite ångest över att jag faktiskt gillade Katy Perry's nya - Hot And Cold.
Ni förstår, kommersiella radioplågor är inte riktigt min melodi. Men jag behövde bara lyssna ett par dagar.
Redan nu är jag mer eller mindre trött på låten.
Jag kräker till exempel på låtar som "I'm Yours", "I Kissed A Girl" och den där jävla Amy McDonald-låten.
Jag är stark motståndare till att radiojävlarna försöker döda Viva La Vida.
Där räddas jag mycket av livespelningen i Globen när taket höll på att lyfta. Oförglömligt.

Två av mina vänner har fått barn - tillsammans. Det är lika ofattbart som det är roligt.
Det är två härliga människor, så det kan bara bli bra. 

Jag älskar TV6-reklamen med Erik & Mackan.
"So your mama let you out of the house?" är redan en klassiker.
Skrattar lika mycket varje gång. VM i reklamfilm.

Jag röstar på Agnes i Melodifestivalen. Bara så ni vet.
Jag ska ju gifta mig med henne en dag.

På tal om tjejer.
Renate måste fixas. Det ska inte vara någon större operation, men det måste ordnas snart.
När jag sovit några timmar i min renbäddade, sköna säng, bär det nog av till Trelleborg. Ni vet, the place to be. Ska kolla om där är nån som vill donera nåt organ till min älskling.

På tal om bilar. Hittade den här bilden på datorn.
Jag publicerade den för nåt år sedan. Det är en kul bild för oss Securitasfolk.


Låtsasföretagen sätter tydligen vem som helst bakom ratten.

Ikväll blir det träning. Fan vad jag ska springa.
Haha, nu kom den igen. Katy Perry - Hot And Cold.
Den är rätt bra ändå.
Änsålänge.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0