Åka lift.

Oily marks appear on walls, where pleasure moments hung before.

Jag fyller år om nån månad eller så.
Har skrivit min önskelista.

- Så många Filidutter det bara går. Är helt såld.
- Sprit. (Har inte en droppe i den här lägenheten.)

Det var det.

Har satt mig in lite i Melodifestivalen.
Eller ja, who am I kidding, jag är brutalt insatt - min vana trogen.
Folk som känner mig känner även till min halvgömda schlagerpassion.
Nu till mitt utlåtande sähår långt.
Bästa låten hittills är inte ens ett bidrag.
Det var den där låten som Martin Stenmark sjöng i första programmet - En ny tid.
Skicka den till Moskva säger jag.

Faktum är att jag tillsammans med mina föräldrar ska gå och se genrepet i Malmö.
Har inte ens hört låten, men min röst går till Agnes av solklara skäl.

Jag är trött på min blogghead.
Just det, jag och André Kronvall har blivit webmasters idag. http://viis.se
Senioransvariga helt plötsligt. Vafan händer?

Vallåsen på lördag?
Kanske det. Är FANTASTISKT sugen på att åka skidor.
"Skidor är mesigt", sa en vän till mig precis. Det kan han ju få tycka.
Lite märkligt uttalande. Känns inte riktigt genomtänkt, och det förvånar mig faktiskt.
Det blir nog att agera skidlärare också - André Kronvall ska med.
Får ta med Captain Morgan. Luktar dessutom afterski på kvällen.


Jag måste köpa ny bil.
Det kan inte vara meningen att rutan ska frysa till is när man kör.
Hade ett helvete på väg hem från träningen ikväll. Kommer ha träningsvärk i vänsterarmen av allt jävla rutskrapande i farten. Kallt som fan var det också.
Hon är gammal, min älskling.

Nätterna plågar mig, stirrar i taket, jag önskar du låg tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar, härinne tycks tiden stå still.
Vänder mig om och försöker att sova, i hjärtat finns bara du.

Försökte att nå dig igår men du sa, lämna ditt nummer och ha en bra dag.

- Perikles & Anna Hertzman -

Min tröja luktar råstekt potatis.
Det var gott.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenza

Filidutter äger! Asgoda... Åt dem som fan innan!



Och min kommentar var inte genomtänkt, det behövde den inte vara då det enbart var i provocerande och överatalande syfte... Det borde inte förvåna ;)

2009-02-20 @ 01:50:05
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0