Mångsysslare.

Dom där 22 timmarna blev ganska enkelt 23.
Merparten är gjorda, faktiskt bara fyra kvar.
Sitter här och funderar på om man skulle försöka sätta nåt slags jobbrekord.
Om jag orkar har jag jobb som väntar på mig idag också.
Dag + natt + dag + natt.
Kanske inte det mest hälsosamma, men det hade varit kul och prova.
Får helt enkelt se hur pigg jag är vid 07 när det är dags att avlägsna sig härifrån.
En halvdag kan man kanske klara av? Gå och lägga sig vid lunchtid.
We'll see, we'll see.

Nu sitter jag och hostar isolering. Det är sådär måste jag säga.
Har legat i ett kryputrymme hela dagen och isolerat en tillbyggnad av ett hus.
Jag har talang, men isoleraryrket är nog inget för mig.
Gästspelade som fritidsledare i fredags. Jobbade i Skanör med min gode vän Jens.
Kände mig gammal. Men en mycket trevlig och avslappnad kväll. Det gör jag gärna igen.
Många eldar i järnet nu. Kul att vara mångsysslare.

Dåligt med musik på sistone.
Dom här går varma på Stora Trädgårdsgatan nu.

The Script - Break Even
Perikles & Anna Hertzman - Finns det nån annan nu?
Neyo - Mad
Jackie Boyz - All Over Again
Coldplay - See You Soon
Erik Segerstedt - Saturday Night

På tal om Erik Segerstedt. Jag drog av min stortånagel igår för den som är intresserad.
Den var svart. Nu har jag en och halv tånagel av normal färg. Priset man får betala när man lirar fotboll.
Läs förresten hur vi skötte oss i lördags på http://viis.blogg.se - Best club in the world.
På tal om pris. Den person som skapat 'Filidutterna' borde få alla pris i världen.
Fantastiskt goda. Underbar kombo. Salt, sött & surt. Allt i en följd.


Andas inte in den här skiten.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0