Lighter.

Det svarta har blivit grått.
Plågan har blivit något av en befrielse.
Jag kan göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Det tänker jag göra.

Jag har bestämt mig för att det är lite för långt att gå hem från KB mitt i natten.
Jag uppskattar mitt föräldrahem på ett helt annat sätt nu när jag inte bor där längre.
Det snöade inatt. Det såg jag.

Jag har vattnat min enda blomma. Nu lever den ett tag till.
Kings Of Leon är förbannat bra.

Nu vankas det kalas. Min guddotter fyller ett år.
Bara det är ett bevis på hur jäkla fort tiden går.
Jag är hungrig, så det är bra att det vankas kalas.



Fantastisk bild tagen i halv storm.


Sen ska Liverpool helst tvåla till piss-Chelsea också.
Då blir det en bra afton.
LIFE IN TECHNICOLOR II.
Hejdå.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0