Som en cirkel sluts av kärlekskraft.

Idag är det exakt ett år sedan jag flyttade hit.
Det ska jag fira med att städa.
Sen kan det bli skapande.
Uppföljare.

Folk tjatar om Avatar. Screw it.
Jag vill se Lejonkungen.

Från den stunden vi kom hit till jorden,
vi möttes av sol ovanför.
Det finns mycket mer än det du och jag ser,
mycket mer än vi känner och hör.

En värld full av liv.

Har möblerat min jobbiga hörna med en tjusig växt.
Tack så mycket mamma.


                              
                                                                   En gång hade jag mustasch i skogen.

________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0