Jag vet.

De bittra dagarna får vara över nu.
Jag har överraskats negativt av mig själv.
Det mesta har varit skit. Julen, fotbollen, Idolcirkusen.

Har känt mig som en riktig bitterfitta.
Bara klagat och klagat. Inte riktigt okej om jag ska vara ärlig.

Nu plockar vi fram den där positiva energin - här kommer den:
Började med att sätta upp ljusstakarna i fönstret.
Eller i alla fall en av dom. Måste fixa förlängningssladd.
En annan grej jag bestämt mig för är att jag ska skaffa en kickassjulgran.
Kommer bli fantastico.

Zlatan avgjorde den där fotbollsmatchen.
Underbart.

Helgens stjärna är dock någon helt annan.
En liten tjej från Stockholm.
Melissa Horn.
Hennes spelning på Palladium i Malmö kan jag höja till skyarna.
Jag kan använda superlativ efter superlativ för att försöka få folk att förstå.
Men ni får upptäcka det själva och jag nöjer mig med följande uttalande: 
Melissa var fantastisk och spelningen var magisk.

                         

Det är tomma ord som fastnar,
för att jag låter dom vara kvar.
Men jag har lovat den här gången,
att jag ska ge allt det jag säger att jag har.


'Jag vet inte om det är rummet eller ni, men jag har en magisk känsla inom mig.'


Just det, sa jag att kreativt skapande är det sexigaste som finns?
________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0