Winnerbäck? - Njaa.

Hur fan stämmer man en gitarr?
'Du hör hur det ska låta, annars utgår du ifrån tonen i telefonen.'
Va?! Du är ju bra dum i huvudet. Hur fan ska det funka?
Nä, man har gehör som en mongolid cat-känga.
Men skit i det. En dag så.

Jag har nog bestämt mig för att ge den där tråkiga Lars Winnerbäck en chans.
Men det ska han fan tacka Melissa Horn för. Hon är fantastiskt bra.
Kan lite motvilligt erkänna att 'Elegi', 'Gå hem med dig' och 'Solen i ögonen' är bra låtar.
I övrigt är jag inte särskilt imponerad.
Men visst, Lars - hit me.

Min lördag har, förutom Lars och Melissa, handlat mest om Coldplay live i Tokyo. Hejochhå.
Riktigt bra kvalitet på videosen/videoarna. Stockholm-feeling över framförandena. Världsklass.
Har litegrann sörjt att Oasis-eran är över och kört lite tribute från en Wembleyspelning med dom.
Också ganska bra.


För hennes skull ska han få en ärlig chans.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenzza

BRA DÄR!



Det är aldrig försent att ta ditt förnuft till fånga! Både med Melissa och Lasse...



Vet att du bara gillade en låt med henne innan, men när man får lyssna riktigt är det kanon!

2009-08-30 @ 19:10:32
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0