Who wants to live forever?

Jag fattar inte Parlamentetinspirerade ComHem-reklamen.
"TV Large, sitter du ner eller står du upp?"
Va?!

Första åtgärd vid ankomst till arbetet: På med Rockklassiker.
Idag bjöd dom på Aerosmith - Love In An Elevator.
Världsklass.

Fick för första gången tända lampan när jag snörade på mig skorna imorse.
Fruktansvärt ångestframkallande. Hösthelvete. Fyfan.
På tal om ångest; Olle Ljungström fyller 48 år.
Han är bara lycklig när han dricker.
Hejochhå.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Lily

Vad bra, då är jag inte den enda. Vadå sitter du ned eller står du upp? Va??

2009-08-21 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0