There comes a time, when we hear a certain call.

Jag borde städa.
Åtminstone diska. Och städa. Och tvätta.
Eller så skiter jag bara i det och sover istället. Hell yeah!
Hushållssysslorna får vänta till måndag - ledig dag.

Jag hatar fulla människor. Låt mig vara.

Jag vill att min framtida fru ska vara lite som Carina Berg.
Jag gillar sättet som Carina Berg är på.
Tilltalande.

Om en timme sticker Fuglesang.
Vilken kille det är.
Rymdfarare.



Norrlands-folkis på Superettan-stadion iförd fetaste tröjan - ljuvligt.


Kläckte en helt fantastisk idé för en stund sedan.
En akustisk version av Solid Harmonie - I'll be there for you.
Får köra hem och öva gehör. Det ska nog gå att ordna. I sinom tid.
Sen lägger jag ut skiten på Youtube.
Jodå, så att eeeh. När ölen blir blå är älgen kall.

MICHAEL JACKSON IS STILL ALIVE!
Bara så ni vet.

Jag får fan inte till den där jävla Beat it-dansen. Vi är världen.
________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0