Du kan köra huvudet i skit.

Får nog tillbaka datorn i veckan. Bankar av skrockfullhet febrilt i trä.
Det är bara sex veckor sedan jag lämnade in den, så det borde väl vara rimligt.
Handla förövrigt aldrig något på Siba. Tro inte heller att en 'drulleförsäkring' förhindrar eventuella komplikationer.
Nu ska jag äta korv. Hejochhå.

I need Compeed.
Ska nog göra ett besök på Apoteket Lejonet i eftermiddag.
På vägen dit plockar vi upp en D-sträng på Musikbörsen - nylon.
Sen är nog fan mitt liv komplett.

Stockholm i mitt hjärta.
22/8. Soon.

Lights will guide you home.
22/8. Soon.

Har beställt strandväder i veckan.
Så jävla bra det kommer bli.
Jammin'.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0