Sit down för helvete.

Så var det då den här Londonresan.
Förträffligt bra har det varit. Nästan allt har bara rullat på av bara farten.
När jag skriver nästan, innebär det att min väska slarvades bort på Kastrup. Amatörer.
Kanske har den varit på Lanzarote, kanske i Moskva. Vad vet jag?

Skit nu i det, det löste sig genom lite lånade kläder och några nya inköp. Jag har klarat mig bra.

London är en fantastisk stad. Ni som inte varit där rekommenderar jag skarpt att åka dit.
Ett helt genialt tunnelbanesystem tillsammans med massiva sevärdheter utgör större delen av denna enorma stad. Som många känner till tog jag med mig fem inbitna Liverpoolare dit. Bra folk med andra ord, som uppfostrats väl. Far, två svågrar, en systerson och en konstant hungrig André Kronvall. Förbaskat kul har vi haft.


Bott på halvsunkiga Royal National, som säger mest om hur hotellkvaliteten är i Storbritannien.
Tidiga morgnar och tidiga kvällar har det blivit. Mestadels i alla fall.
Många pints. Har vi inte druckit en pint än?


Liverpool
är som ni säkert känner till världens bästa lag. Att se pågarna spela live var obeskrivligt.
Som sagt, en dröm som gått i uppfyllelse. Och det blir fler gånger - räkna med det.

Cupfinal på Wembley inför 55000 människor var också mäktigt.
Att höra alla sjunga 'God save the queen' innan match gav självklara rysningar.

SIT DOWN FÖR HELVETE!
Helgens citat signerat Davidsson Senior.
Räcker så. Låter bilderna tala.

    



   

För fler bilder hänvisar jag till Facebook.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0