Robyn är inte bra akustiskt heller.

Idag har jag och Westlife fixat en massa i lägenheten.
Klart man är en Westlife-fan. Fast Like A Rose är ingen favorit.
My Love och Queen Of My Heart - där har ni mästerverk.

Hur fan ska jag göra med bokhyllan?
Har lite knäppa idéer, men känner på mig att det kommer sluta med att jag inte gör nånting i slutändan.
Har köpt en märklig lampa som jag tänkte ha på väggen. Vet precis hur jag VILL att det ska se ut. Återstår att se om det blir så. Tevebänken var en jävla grej att få ihop. 4 timmar lade jag ner på den jäveln inatt, så nu är jag mäkta nöjd.
Den glänser läckert därborta.

Robyn ska uppträda på Jimmy Kimmel Live.
Hur hon kunnat bli halvstor 'därborta' förstår jag inte riktigt, men visst.
Do you really want me, am I really special?
Har ju uppenbarligen fastnat.
Hon ser knarkad ut. Hollywood.
Det var en tråkig låtjävel.

Jag är inte direkt data- eller tevespelstypen. Har inte varit sen Nintendo 8 Bit.
Men det här gillar jag. Underbart tidsfördriv på http://123spela.se
Riktigt avancerat.


Nu laddar vi för ännu en arbetshelg, sen nästa helg smäller det.
Var redo.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0