Lady, hear me tonight.

Har ni hört Norges bidrag till Eurovision?
Jag gillade den till en början. Nu är jag bombtrött på den. Tjatigt skit.
Idag har jag gjort något jag inte trodde jag klarade av. Jag har lekt konstnär.
Har länge velat måla något på min 'extravägg' som jag skapat. Har letat och letat efter mallar att efterlikna.
Idag tröttnade jag på skiten och bestämde mig för att måla på fri hand. Djärvt.

Mitt nya favoritord är förövrigt just det - 'djärvt'.

Eftersom det är tänkt att jag ska få lite påhälsning i slutet av månaden har jag satt lite press på mig själv att fixa iordning sånt som länge stått på agendan, men som inte riktigt blivit klart. Ny tevebänk och lite annat krimskrams ska införskaffas om en dryg vecka. Kommer bli bra.

Resultatet då?
Sanningen är den att jag är skitnöjd med min nya målning.
Det är väl att sticka ut hakan och det får ju inte förekomma i det här landet, men jag är av åsikten att min åsikt väger tyngst. Det räcker. Jag har mycket skit för mig, men det är MITT skit. Det gillar jag.

Har ni förresten sett Jens nya bil?
Förbaskat läcker på bild i alla fall.

Usch, nu tog jag en kola ur påskägget. Den smakade liniment - inte coolt.
På tal om liniment så följer ni väl Sveriges bästa laghttp://viis.blogg.se
Seriepremiär igår där vi gick segrande ur striden - läs allt om det på bloggen.
När vi ändå snackar fotboll vill jag påtala att Fernando Torres första mål mot Blackburn måste ha varit årets snyggaste i den ligan. Ögongodis.

Nu är tanken att jag ännu en gång ska ta tag i mitt liv.
Nästa vecka kör vi igång processen. Ett liv som student - är det något för mig?
Lund, Göteborg eller Linköping? Ansökningarna är i alla fall skickade.

I'm movin' on.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenzza

Tycker du får hänga med på en åktur och se för dig själv... Jag tycker den e grannare i verkligheten än på bilderna ^^ Och ja Torres mål va riktigt snyggt... nickar instämmande

2009-04-13 @ 23:22:31
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0