London calling.

Bara timmar kvar nu till avfärd.
Ligger på en madrass i mitt gamla pojkrum. Känns lite märkligt faktiskt.
07.30 drar vi imorgon. London calling to the underworld.

Morgondagen kommer väl gå åt till att turista oss i England.
På lördag är det dags för höjdpunkten, Fulham - Liverpool på Craven Cottage.
Ska bli en upplevelse att få se våra röda soldater bärga ännu en seger i Premier League.
You'll never walk alone.

På söndag är det dags för ett besök på Nya Wembley, bara det mäktigt.
Sen att det samtidigt är cupfinal mellan Luton och nåt annat gäng som jag hela tiden glömmer namnet på - är bara ren bonus. Nej, det här kommer bli bra som fan. Simple as that.

Vi ska lyssna på Baba O'Reilly och The Clash på hotellrummet. Sen ska vi äta fish and chips resten av tiden.
Folk ska handla presenter till sina tjejer på Harrods. Då går jag nog och simmar en sväng i River Thames istället.
Annars matar jag nog mest duvor på Trafalgar Square.
Hejdå på er, vi ses i den här läckra telefonkiosken. Där ska jag ringa alla jag känner.
Kanske president Obama också. Sen tar jag bussen.


________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0