It's a train - jump on, jump on.

http://twitter.com/slejs   - Tåget går, ska du med?

Ni vet hur man kan gilla speciella stycken i låtar. Ett par sekunder som lyfter låten.
Jag rågillar när Kelly Clarkson sjunger 'yeah' i sin refräng.
I övrigt låter hon precis som vanligt. Låten är inget speciellt heller.
Men just det - yeah.

Helgen närmar sig med stormsteg.
Har stressat som en galning de senaste dagarna för att hinna med allt skit jag tagit mig an.
Vissa saker har jag tagit mig an utan att egentligen ha en aning om det. Det ställde till det lite.
Men jag tror faktiskt att jag kommer rida ut stormen.
Det är också ett jävla uttryck - rida ut stormen.
Bara att dra i tyglarna och säga hoppla?
Ut genom dörren?

Den observante observerade mitt upplägg i det stycket. Det återkommande och avslutningsvis den dödande ironin. Jens?

Jag mår lite småkonstigt.
Får hoppas det lägger sig tills imorgon. I annat fall ABSOLUT till lördag.
Det kommer bli en bra lördag tror jag. Seger mot Gislöv, sen ska det ölas har jag hört. Smaskens.


Bäst på den kommersiella radion just nu:
Flipsyde - When It Was Good
________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0