Detta fält måste fyllas i.



Nu har jag trotsat mig själv.
Lägenhetsbilder på Facebook. A big no-no. MEN!
De få som faktiskt finns har jag valt med omsorg. Diskreta och mer med detaljfokus.

Jag har inte varit ute och skakat rumpa på minst två månader. Tragiskt egentligen.
Inte heller blev det något av den varan igår. Nej, vi lägger in en rallyfylla och yrar rundor utomhus istället.
Jag skyller på kaptenen, det är hans fel.
En bra kille.

Går dåligt med den där städfirman.
Jag blir forest-crazy.

Har du ingen öl i badkaret?

Ge mig fint väder denna veckan.
Imorgon ska Renate få sig en omgång med högtryckstvätten.
Stackars älskling har varit smutsig i ett halvår - minst.

Varför i HELVETE sover inte jag?
Skulle titta på Robinson-Anna, men jag orkar inte.
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, sen ska jag gå och lägga mig i nån park och mysa med Stieg Larsson.

Vi ska bortom dimhöljet, över taggtråden.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0