Det är väl ikväll folk drar till Blåkulla?

Skärtorsdag.
Liverpool åkte på en rejäl omgång igår.
I med- och motgång, tillsammans.

Det var tydligen SM-final i ishockey igår. Eller som vissa kallar det; käppakriget.
Jag tycker att ishockey är en onödig sport. Ser inget som helst intresse i det, såvida det inte är VM med alla dom bästa. Men det är det ju aldrig nuförtiden.

Nu ska jag ta Renate, öppna takluckan, på med mina shades och cruisa ner till Vellinge.
Det vankas kalas för ett par av oss som fyllt eller ska fylla år.

Beatles är ofattbart bra.
Speaking words of wisdom, let it be.

Ska jobba hela påsken. Kommer bli bra.
Just det, Azerbajdzjan vinner Eurovision, bara så ni vet.
Jävla märklig stavning, men jag skyller på SVT.

Det var nåt mer jag skulle skriva här, men det har jag glömt.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0