We're all gonna get in a fight!

Igår blev det bra hos Hells. Poeternas afton.
Att blicka ut över ett nattsvart Malmö, o.s.v.
Jävla ap-deejayMazabajs som inte ville spela min låt dock.
Det var bra tryck på Slagt, men döövarmt.

Nu lyssnar jag på Pink.
Jag gillar inte henne egentligen, så jag tänkte tjata ut låten döösnabbt.
SO WHAT? I'M STILL A ROCKSTAR!
Ty den är väldigt bra dock.

En annan bra låt är The Script - We Cry.

Söndagsläge 1A.
Kanske någon typ av aktivitet senare.
Bio? Bowling?

Måste i alla fall hämta hem Renate.

I used to rule the world.
Strawberry Swing är bland det bästa på skivan.
Den gillar till och med Niklas Laurin. Det är bra.

Burger King serverar döötorra burgare.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0