I Have A Dream.

Det blev en rolig söndag.
Söndagar är annars väldigt sällan roliga, men idag var ett undantag som hette duga.
Vaknade upp på Ingelsvägen. Eller i alla fall i ett av husen där.
Ett par morötter och två möten med Sven Jönsson senare, satt jag i räserbilen mot Höllviken.
Match. Vinst. Bedrövligt spel.

Hem och mysa med lite Coldplay.
Promenerade bort till Homo. Coldplay i lurarna. Ge mig den 18:e nu!
Vad gör vi?
Bio?
Det blir bra.
Arn, Batmanfilmen eller Mamma Mia?
Två killar på Mamma Mia. Det kan ju bara bli bra.

En burgare fullproppad med sallad på Orvars, sen kallade Meryl Streep och gänget.
"Bilar på burk"är en nyhet. Märklig nyhet.

Galet bra film. Längesedan jag var så glad och lycklig konstant i en timme och fyrtionio minuter.
Sen är jag ju också en Abba-tönt egentligen.
Bond, James Bond var filmens behållning.
Dööbra. Haha. Pierce Brosnan.


Tekla - en skönhet och medlem i fridlystabilar.com
Observera gärna den luftiga parkeringsrutan.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0