Screw U, Man U!

Liverpool FC - Manchester United                 2 - 1
No more words needed.
Except for those: Hahaha, life is, life is, life is good!

Annars då?
Jodå, en hel lördagseftermiddag spenderad i syrrans soffa.
Fotboll på Canal+ och Polisskolan på Kanal5. God mat och dryck. Jag tackar!
När man väl bestämmer sig för att tillfälligt rymma hemifrån är det kalas att ha syrran 200 meter bort.

Mer då?
Hm, Stockholm på torsdag. Blir bra.
Coldplay i ett fullknökat Globen. Jag får gåshud bara jag tänker på det. Vi säger så. Hej.

Datorerna här på jobbet har bestämt sig för att requesta omstart. Alla fyra samtidigt. En gång i timmen.
Jag orkar givetvis inte starta om dom, så alternativet "Restart later" är bara en oerhört enkel knapptryckning bort.

En norrlänning upplyste mig förresten en gång om att det inte heter "att man ska till jobb", "är på jobb" o.s.v.
Det heter att man ska till JOBBET och att man är på JOBBET.

onodiginformation.com

Nu är jag trött.

Du ska svänga.
Behöver du svänga olika mycket beroende på om du kör fort eller sakta?

Hejdå.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0