"Ravelli alltså, nu är han kung!"

När jag påbörjade det här för mindre än en vecka sedan kändes det som allt skulle ta förbannat lång tid.
När han berättade om tillvägagångssättet på rekryteringen såg jag inget ljus i tunneln.
Visserligen tycker jag att upplägget är mycket bra och ger ett seriöst intryck, men för mig som sökande kändes
det som en lång rad med hinder att hoppa över.

Det var då det. Nu har jag hoppat.
Idag, fem dagar senare har jag hunnit med två intervjuer och blivit antagen till den sista utgallringen.
Den görs imorgon. Ska eventuellt utsättas för något test också.
Jag ser fram emot det här. Håll tummarna.

Annars då?
Jo, 4 minuter in i Bruce Springsteens låt Jungle Land händer det något.
Jag kan bara benämna det på ett sätt; magi.
Det för tankarna tillbaka till 1994. Brons-sommaren.
I SVT's krönika om spektaklet, spelas just den låtsnutten när Ravelli räddar straffarna.
Gåshud varenda gång. Prova.

När jag var i Stockholm och uträttade toalett-göra kom det in två herrar från Norrköping.
Dom pratade precis som Tomas Brolin. Då skrattade jag på min vandrarhemstoalett.

För att ge er en bild av hur flott vi bodde i huvudstaden, kommer det här.


_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åååå...där har jag med bott:D

2008-10-01 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0