Måns Möller - Kungen av stand-up.

Skrev igår att vi skulle se "Björn Gustafsson och gänget."
Jag ändrar det till Måns Möller och gänget.
Måns var kung igår. Eftersom vi satt på första raden och var från Skåne blev vi kraftigt utsatta.
Speciellt min vän Christoffer Öberg - "Han med håret."

"Har du förlorat ett vad eller ser du ut så på riktigt?"

"Jag vet vad vi gör, vi går på stand-up och lägger jackorna på högtalarna."

"Vafan är det här? Turkos? Den här var ju inte ens modern på 70-talet."

Björn Gustafsson var lite av en besvikelse. Faktiskt.
Özz Nujen överraskade mig. Mårten Andersson var riktigt skön. 
Andrew Maxwell från Irland var mest hög - men förbannat rolig.
Men som sagt, Måns Möller briljerade.
Sjukt underskattad.

Kvällen avslutades på Spy Bar av alla ställen.
Bakfyllan sitter där den ska.

Stockholm hittills - FEM SOLAR.

Ikväll blir det bra.
Moss!
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0