Ja, så var det då det här med Stockholm.

Ligger just nu i sängen på vårt fyrstjärniga vandrarhem. Nej.
Här finns inga stjärnor nånstans. Men skit i det.
Det här blir bra.

Nej, jag vill mest informera att konserten igår med världens bästa band var magnifik.
Då är ändå användandet av ordet "magnifikt" en rejäl underdrift.
Som jag skrivit i åtskilliga sms sedan dess, finns det inte ord för hur bra den här spelningen var.

Största ögonblicket i mitt liv.
Tårarna till "Fix You" är något jag aldrig kommer att glömma.

Ikväll ska vi gå och se Björn Gustafsson och gänget på Chinateatern.
Stand up-komik på schemat. Kommer bli bra.
Vi chansar inte.

PERFEKT, PERFEKT.

Underskatta aldrig afterwork på Kickis.
Där har vi suttit hela eftermiddagen. Mycket trevlig öl.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0