I'm in love, and always will be.

Nattens radiolåtar:

Bryan Adams feat Melanie C - When You're Gone
Pussycat Dolls - When I Grow Up
Okänd Artist - Teardrops On My Guitar
(Jag vet vad hon heter, det står i min mobil som inte är här.)

..och introtAmanda Jenssen's Amarula Tree.
Dööbra.

Om 4 timmar ska jag köra hem och lägga mig. Krypa ner under täcket och bara precis blunda.
När jag vaknar ska jag snooooza några gånger, sen ska jag ringa Åke, därefter ska jag köra och handla råvaror till kvällens gourmet-måltid som ska lagas på Lönngatan 48.

Vad är ödet?
- Det är sådant som inte har någon logisk förklaring.

Nej, det köper jag inte. Vad är egentligen ödet?
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0