Chiquitita, you and I know.

Med risk för att bli tjatig.

Jag är fortfarande tagen av söndagens biobesök.
Faktiskt en av dom bättre filmer jag sett. Otroligt mycket tack vare musiken givetvis.
Men det är inte ofta jag känt sådan konstant lycka. Så mycket rysningar. Gåshud.
Synd bara att någon idiot kryddade popcornen så dom inte gick att äta.
Men kul hade vi.

I can still recall our last summer.
Mamma Mia - Ett mästerverk.
Jag kan bara stämma in i hyllningskören.
Eller som vi sa till varandra på vägen därifrån:
- Det där var värt varenda krona.

Pierce Brosnan
är min nya idol.
When all is said and done.

Delar nästan Morgan Pålsson's åsikt just nu:
- Abba, best band in the world.

Lay all your love on me.

Om 9 dagar drar vi till Stockholm.
Vi snackar Coldplay i Globen, Björn Gustafsson på Cirkus och några goda drinkar på Riche.
Hahaha. Det luktar lite "årets bästa helg" om det här.
DET HÄR BLIR BRA!

The winner takes it all.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0