Wildcats, sing along.

Visst heter det "en knäpp på näsan".
Skulle egentligen bara kolla om ni var med.

Men vad är egentligen en knäpp på näsan?
Det finns väl ingen som knäpper på folks näsor, eller är det bara ett talesätt?
I believe so.

Jag träffade en människa i helgen som inte tycker om människor.
Högst intressant. Jag fattade ju såklart att det var en diss, men det satte igång hjärnan.

För något år sedan fick jag frågan om jag drogs till människor med problem.
Jag minns det så väl, fick frågan rakt i ansiktet samma kväll som Markus Fagervall vann Idol by the way.
Jag vetefan, men i mina ögon är det nog mer intressant på nåt sätt.
Kanske har jag nåt märkligt behov av att hjälpa och indirekt hela?
Jag söker nog efter djup. Det är svårt att hitta.

Men skit i det, nu ska jag ut i natten och köra bil.
Vrida upp volymen på stereon så högt det går och skråla med i låtarna från Highschool Musical.
Har såklart fått dille på dom. Fruktansvärt bra. Fruktansvärt bra.

Natti fellas!
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0