Skön skinnhandske.

Vaknade och mindes en riktigt märklig dröm.
En vän och dennes hund var på besök. Hunden tar tillfället i akt och rapar oss i ansiktet.
Varpå vi båda börjar spy som fan.
Hur tyder man en sådan dröm?

Jag har snart 2 års erfarenhet av det här.
Det är lätt att blogga när man är nere.
Just nu är det enormt svårt, vilket i sin tur är frustrerande - men positivt.

"Slutspels-skägg."

2009 kommer bli ett fantastiskt år.
Jag känner det redan.

Imorgon ska jag göra absolut ingenting.
Idolkväll. Ostbågar?

Är det här fashion?

Tänk om man hade tagit alla sina egenskaper, stoppat dom i en tunna en stund.
När man sen plockade upp dom igen hade dom alla blivit lite, lite bättre.
Tänk så bra man hade varit då.

Ska vi gå och se Boyzone?
Hahaha.
________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: André

det är därför man bloggar om allt som ingen förstår.

massa skit.. då blir det bra..



jag ska me på BOYZONE.. as grymma ju..

2008-10-17 @ 09:15:12
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0