Grönegatan?

Spanade in "Stjärnor på is" på tv4.se inatt.
Det är förbannat genialt med webb-tv. Särskilt för en som oftast jobbar på bästa sändningstid.
Programmet var i alla fall skrattframkallande.
Sen har jag också en fetisch för folk som ramlar.

Jag är stamkund på ikea.se.
Eller kund och kund. Jag tittar mest.
Berikar. Blir klokare, Finner idéer.

Min soffa står och väntar på mig på Nilssons i Svedala.
Världens bästa soffa.

Chris Rae - Road To Hell.
Det där är en bra låt.

Helt jävla ärligt, hur får man fram "hängbukssvin" med charader?
Och vem i helvete gissar på "hängbukssvin"?

Jag är svag för en låt som går såhär:
Am I all alone? Am I all alone? Is anybody out there hearing my song?
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa låten med EMD :)

2008-10-07 @ 00:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0