Heter det "ett finger på näsan"?

Shine on, shine on.


En helg är till ända.
I vanlig ordning frågar jag mig var den blev av?
Tiden går alltid så förbannat snabbt när man väl är ledig.

Har i alla fall hunnit med en hel del.
Kollade nagelbitande innebandy och käkade äpplekaka i fredags.
I lördags hade jag kul. Utgång med bra människor. Synd på vädret bara. Regn.
Liverpool's vändning mot Wigan. Bra skit. Dirk Kuyt har gått från mer eller mindre värdelös till en sann krigare. som numera också resulterar i ett par baljor. Bra där.
Söndagen har spenderats till stor del på Nöjesteatern. Systerdottern drog med mig på musikal.
Jag är väldigt svag för musikaler generellt. Blir lite blödig. Dom säger ju att alla har en feminin sida, här blottar jag min.
Highschool Musical var riktigt bra. Överraskande bra och jag vill påstå att kvaliteten på sång och dans var bättre här än i filmen. Dessutom är låten "Stick To The Status Quo" fantastiskt bra. Mäktigt.

Claes Davidsson - musikalfjant.
Jag tar det.

Stopp.

Jag har 9 arbetspass kvar på Securitas.
Det är en skön känsla.
Nytt kapitel.

Jag flyttar kring nyår. Malmö.
Ett finger på näsan för någon som inte trodde på mig.
Jag måste köpa en brödrost.

Lite musik.
Det var längesen.

Beyonce - If I Were A Boy
Ron Pope - A Drop In The Ocean
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anna E-gården

Ett knäpp på näsan kanske....



kram på dig

2008-10-20 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0