This boy wants to play, there's no time left today..

..it's a shame 'cause he has to go home.
This boy's got to work, got to sweat just to pay what he gets, to get left all alone.

- James Morrison -

I'm standing by the river, but the water doesn't float.
Det berikar mig med en undran.
Flyter vatten?

Nu är jag tillbaka i One Tree Hill-träsket. Ett bra träsk. Ett förbannat bra träsk.
Har precis vevat igång en ny säsong. Som en uppenbarelse och ett tecken kom det sedan.
Hinner titta på ett 45-sekunders recap från vad som hände i slutet på förra säsongen, sen händer det.
Öppningsscenen berikas av Coldplaymusik och gåshuden når oskrivna höjder. Sen var jag såld - igen.
På något konstigt sätt kan jag förknippa One Tree Hill och Coldplay.
På något mystiskt sätt går dom hand i hand och påminner mig om en period då jag mådde mindre bra.
På något ännu konstigare sätt har dom båda nog funkat som någon typ av terapi.
Konstigt säger du? Jo, det är nog bara jag som på ett ungefär förstår.

Lovers in Japan/Reign of Love

Nu dödade jag ett djur. Ett sånt där svart, extremt litet som irriterande flög framför datorskärmen. Förlåt mig.

Hörde på radion igår att Agnes Carlsson dejtar nån lång blond snygging. Vill dementera alla rykten att det
skulle vara jag. Hänt Extra kan sluta ringa, tack.
Jag väntar andra samtal. Viktiga samtal.

På tal om One Tree Hill.
Jag vill se Gavin DeGraw i Köpenhamn den 5:e november. Sugen?

Nu blir det IKEA för hela slanten.
Nej, jag ska mest titta. Moss!

________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0