She's the one.

When you get to where you wanna go
And you know the things you wanna know
You're smiling

When you said what you wanna say
And you know the way you wanna say it
You'll be so high you'll be flying.

Jag var på konsert i tisdags.
Hade kanonplatser i soffan hos Homo.
Robbie Williams - Live at Knebworth.

Det var bra.
Galet bra.
Hade nästan glömt hur bra den DVD'n var.
Nu minns jag åter.

Imorgon blir det fullt ös medvetslös.
Åtminstone på dagen.

Mormor hade fyllt år, så det blir en sväng med blomster till kyrkogården. Helgat varde ditt namn.
Jag har hittat en vinterjacka som ska införskaffas. Lite jobbgrejer också.
Därefter blir det på med taxi-mössan och iväg till Sturup. Homo och Nikke drar till huvudstaden.
Bob ska också med. Han har lagat och sponsrat ett Sterling-plan, så det blir all-in.
Nej, det har han inte. Dom ska åka med SAS.

Sen blir det nog Idol-kväll i min ensamhet.
Antar att mina kvarvarande grabbar ska toffla.
Det kan dom göra.

Ostbågar kanske?
_______________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0