Smällen.


Farlig kille.

André Kronvall har vassa armbågar.
Han liknade sig själv vid Daniel Majstorovic, och det kan vi väl nästan gå med på.
I alla fall, han gav mig en ordentlig propp igår.

Det resulterade i ett besök på akuten på lunchen.
En hängig och snurrig förmiddag på jobbet som var olidlig.
Rådfrågning på Vårdcentralen - "Du ska till akuten direkt."

"Du har drabbats av en lindrig hjärnskakning."
Med andra ord har jag lite huvudvärk. Vila ordinerad dock.
Dödstrist.

En seg dag som styrdes upp på slutet med en lånad DVD.
Johan Glans - World Tour Of Skåne.
Sjukt bra. Briljant. Jag skrattade så hjärnskakningen började skaka.
Nu ska jag sova bort den.
Hejdå.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

du hoppa in i mig faktiskt. jag är ikke farlig bara jag är varlig..

2008-11-23 @ 19:23:19
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

johan glans är kung :)

2008-11-27 @ 02:17:52
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0