Konsten att pitcha.

Jag har denna veckan påbörjat en ny anställning.
Numera tillhör jag Cedel AB - Ett mycket kompetent företag, ledande i branschen.

Stormen är över.
Flera dagar av intensiv inlärning är över. Nu ska det bara finslipas. Hitta tryggheten i det.

Vad jag gör?
Jag kommer arbeta med att utveckla och förbättra marknadsföringen hos medelstora och stora företag - på internet.

Någon djupare analys än så blir det inte.
Jag ska inte försöka sälja något till er, det har ni inte råd med.
Men jag kan säga i stort att jag trivs mycket bra med tillvaron i Västra Hamnen.
Bra arbetsmiljö och störtkul folk som kollegor.


Annars då?
Det är underbart att jobba dagtid. Äta lunch som vanligt folk och MED folk överhuvudtaget.
Har dock ett halvkasst dygn imorgon, då jag jobbar 19,5 timmar.
Dag plus natt.
Det funkar.

Hungern har bankat på dörren länge nog nu.
Inbrottsvarning.
Nu blir det mat.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0