It's gotta be this one.

One Tree Hill-musiken håller på att invadera mina dagar igen.
Fruktansvärt bra.

Måste vara ett jävla geni som ansvarar för musiken i den serien.

Amy Kuney feat. Tim Myers - All Downhill From Here
La Rocca - Paris
Bethany Joy Galeotti - Feel This
Tyler Burkum - End Of The Road

Jag har en känsla av att jag kommer tillbringa många timmar liggandes raklång i min soffa, i lägenheten på Stora Trädgårdsgatan, blunda och bara lyssna på musik från One Tree Hill.
Det ser jag fram emot.

Min helg blev annorlunda, men väldigt, väldigt trevlig.

Mitt i allt OTH-snack stoppar vi in en klassiker jag hörde på KB i lördags.
REM - It's The End Of The World As We Know It.

Imorgon är det dags för en ny arbetsdag.
Det är underbart att vara trött på kvällarna. Det var längesen.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: martina

kan inte göra något annat än hålla med om det där med one tree hill-musiken. måste vara ett geni som väljer musiken dit, helt klart.

2008-11-27 @ 02:24:10
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0