"Häll en öl över Niklas Strömstedt."

Jag är väldigt vuxen ikväll.
Tittar på "Debatt" med Janne Josefsson.

Nätmobbing är ett av kvällens ämnen.

Alex Schulman, kungen av internetförnedring, är en märklig människa.
Jag tycker dock att han är väldigt underhållande. Jag skrattar mycket och ofta på 1000apor.se
Style By Mats-Mats är min idol. Är det här fashion?

Sikket jävla roligt program. Nu diskuterar dom EU-medlemsskap. Folkomröstning eller inte?
Vuxna människor skriker åt varandra som vilket mellanstadie som helst. Handuppräckning.
Dom får en halv minut var och pratar fort som fan för att få sin åsikt hörd. Alltihop blir en jävla soppa.
Rörigt till tusen.

Oj, nu hettade det till.
Folk är vansinniga på varandra. Där är en som använt en hel årsförbrukning brun-utan-sol också.
Det bästa av allt är att ingen jävel bryr sig.

Nä, ge mig lite Schulman nu.
Provocera.

Nu kommer han.
Gött!
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0