Definiera begreppet.

Yo!
En lagom flummig fredag på jobbet.

"Blablabla, Erik."
"Hejsan! Claes heter jag, jag söker Mats Nilsson?"
"Njaa, han är lite ledig idag."
"Oookej, haha, hur är man när man är 'lite ledig'?
"Kan jag hjälpa dig med något?"
"Nejdå, jag försöker nå honom på måndag istället. Ha en kanonhelg, hej!"

Antingen är man väl ledig, eller inte?
Och ingen humor hade han heller, den där jäkla Erik.

Jag har haft en bra fredag i alla fall. Screw that Erik-dude. Nolla!
Fredagen ska bara bli bättre.

Lövbiff med pommes och mammas förbannat goda sås, sen Rockband och öl på det.
Thank god it's friday.

Imorgon drar vi till Trellehulla och lirar skiten ur motståndarna.
Sigge Hansson på Trelleborgs Allehanda ska få några drömmål att skriva om.
TA-Cupen for life!

Då kommer jag ju osökt in på följande.


En bra laddad vän till mig: "This is where I sit when I shit."
Good times by The Holk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0